10 نکته برتر در زمینه طراحی وب برای وب سایت کامل

طراحی وب یک رشته طراحی پیچیده است که تسلط بر آن می تواند یک عمر طول بکشد. و انگار که این به اندازه کافی بد نبوده است ، این یک زمینه است که هر ثانیه با پیشرفت فناوری تکامل می یابد.

 به همین دلیل ، نکات مربوط به طراحی وب برای حرفه ای شدن در طراحی وب یا ایجاد وب سایت شخصی خود که از همه چیز برخوردار است ، ضروری است.

طراحی وب موضوعی است که همه در سطح مدیران شرکت باید با آن کنار بیایند ، اما فقط متخصصان طراحی واقعا آن را درک می کنند.

 اگر می خواهید طراحی وب عالی داشته باشید ، باید اصول اولیه را یاد بگیرید تا بتوانید آنچه را که می خواهید برقرار کنید.

 حتی اگر برای طراحی سایت خود یک متخصص استخدام کنید ، باز هم به اطلاعات اولیه نیاز دارید تا بتوانید از یک طراح سطح متوسط ​​به یک طراح وب با استعداد بگویید و توضیح دهید که چه کاری انجام دهد.


جارو کشیدن

ابتدا بیایید در مورد رایج ترین اشتباه طراحی وب مبتدی صحبت کنیم: صفحه نامرتب. اکثر افراد لیستی از همه چیزهایی را که می خواهند در وب سایت خود دارند و چون هیچ چیز بهتری نمی دانند ، همه آنها را روی صفحه می اندازند - و در همان صفحه.


از فضای سفید کافی استفاده کنید

چگونه می توانید کل اتاق را پس از تمیز کردن پر کنید؟ آیا پیشنهاد می کنیم آن را با چیزی پر نکنیم؟

در هنرهای تجسمی ، فضای منفی (فضای سفید نیز نامیده می شود) اصطلاح فنی برای مناطقی است که در تصویر جلب توجه نمی کنند. معمولاً سفید یا سفید است ، مانند آسمان صاف یا دیواری بی رنگ. فضای منفی اگرچه وقتی خود به خود خسته کننده باشد خسته کننده است ، اما در صورت استفاده هنری می تواند موضوع اصلی را تکمیل و تقویت کند ، خواندن آن را آسان تر کرده و تصویربرداری را آسان تر می کند.


نگاه کاربر خود را از طریق سلسله مراتب بصری هدایت کنید

اگر اصطلاح فنی مانند "فضای منفی" شما را از مسیر خارج نمی کند ، "سلسله مراتب بصری" چطور؟ این اشاره به استفاده از عناصر بصری مختلف مانند اندازه یا موقعیت برای تأثیرگذاری بر عناصری است که کاربر اولین ، دوم یا آخرین را می بیند. عنوان بزرگ و جسورانه در بالای وب سایت و اطلاعات حقوقی کوچک در انتها مثال خوبی برای استفاده از سلسله مراتب بصری برای ترجیح دادن عناصر خاص به سایر موارد است.


رنگ های خود را با دقت انتخاب کنید

اکنون که اصول ترکیب خوب را شناختید ، بیایید در مورد جزئیات این ترکیب صحبت کنیم. ما با رنگ شروع می کنیم ، ابزاری قدرتمند برای هر طراح.

اول از همه ، هر رنگ بار معنایی متفاوتی دارد. اگر هویت نام تجاری شما احساسی و سرزنده است ، یک رنگ قرمز تحریک کننده بهتر از آبی آرام است. علاوه بر انتخاب رنگ مناسب برای نام تجاری خود ، باید آنها را به درستی اعمال کنید ، مانند استفاده از رنگهایی که از یکدیگر متمایز هستند و یک سلسله مراتب بصری ایجاد می کنند.


در عکاسی بخیل نباشید

اگر اختیاری است ، اگر می خواهید از عکاسی واقعی در طراحی وب خود استفاده کنید ، آن را درست انجام دهید. عکاسی موثر و هدفمند می تواند هدف تجاری شما را پیش ببرد. از طرف دیگر ، عکس های بی کیفیت می توانند سرعت آن را کم کنند.


تایپوگرافی خود را برای ساختن برند خود سفارشی کنید

حتی اگر کلماتی که شما یا نویسنده تبلیغات انتخاب می کنید از قبل بسیار چشمگیر هستند ، می توانید با دادن جلوه مناسب به آنها حتی بیشتر کارآیی دهید.

تایپوگرافی شامل تمام قسمتهای قابل مشاهده متن ، به ویژه فونت ها ، اما همچنین سایر عناصر مانند اندازه ، رنگ متن ، سبک (مورب ، پررنگ و غیره) ، فاصله بین نویسه ها ، کلمات و قلم هاست. همه این عناصر بر سلسله مراتب بصری و نحوه درک برند شما تأثیر می گذارند.


بهبود پیمایش

سرانجام به عملکرد رسیدیم: آنچه سایت شما می تواند انجام دهد. مکالمه در مورد مشاغل باید همیشه با پیمایش شروع شود ، که ستون فقرات هر وب سایت است.

هر کس روش خاص خود را برای پیدا کردن راه خود در اطراف یک وب سایت دارد. یک طراحی وب خوب ، پیمایش را به سمت کاربران خود هدایت می کند تا بصری شود. هرچه کاربر کمتری در مورد آن فکر کند ، بهتر است.


دستگاه های تلفن همراه را ترجیح دهید

افراد مسن (اما نه افراد مسن!) افراد بیشتر به فکر صفحه نمایش دسک تاپ می افتند که صحبت از طراحی وب می شود ، اما واقعیت این است که مردم این روزها بیشتر اوقات را در دستگاه های تلفن همراه خود مرور می کنند. بنابراین ، شما باید مطمئن شوید که سایت موبایل شما کاملاً کار می کند. نه تنها برای کاربران ، بلکه برای گوگل نیز. الگوریتم گوگل شامل توانایی موبایل یک صفحه در نتایج جستجو است.

نظرات