مضرات ساعت هوشمند برای بدن انسان

با این وجود ، پیشرفت تکنولوژی و محصولات جدید هر روز وارد بازار مصرف می شود و یکی از اهداف اصلی این محصولات کمک به افزایش کیفیت زندگی فرد است.باید گفت که آنها موفق شدند و اکنون برای شما بسیار آسان تر است که بفهمید کدام پیام برای شما ارسال شده است ، اما این بهانه ای برای خرید ساعت هوشمند نیست و اگر این محصولات را خریداری کنیم ، باید بتوانیم از آنها استفاده کنیم خیلی بیشتر.بسیاری از افراد بر این باورند كه محصولات پوشیدنی مانند بسیاری از روش های دارویی علاوه بر اینكه به بهبود كیفیت زندگی كمك می كنند ، بر سلامتی شخصی نیز تأثیرات منفی دارند.


مشکلات اسمارت واچ سامسونگ


خود اپل هنوز تعداد فروش ساعت های هوشمند خود را فاش نمی کند ، اما یک موسسه تحقیقاتی به نام جونیپر اخیراً اعلام کرده است که در سال 2015 ، حدود 17 میلیون ساعت هوشمند در سراسر جهان فروخته شده است که بیش از نیمی از آنها به اپل تعلق گرفته است.در این مقاله ، برخی از مشکلات یا نقص هایی را که ممکن است در هنگام استفاده از ساعت های هوشمند به سلامتی شما آسیب برساند ، بررسی خواهیم کرد.


مزایا و معایب مچ بند هوشمند a1


مدت ها است می دانیم که استفاده از تلفن همراه در صورت طولانی نگه داشتن در کنار بدن ما می تواند باعث تومورهای مغزی ، سرطان و فشار خون نامتعادل شود. اما چرا ما به شما پیشنهاد می کنیم این دستگاه را خریداری نکنید؟


معایب مچ بند هوشمند


استفاده از این دستگاه ها اندازه می تواند باشد. ناخواسته به سر نزدیک نشوید.


عوارض ساعت مچی هوشمند


ثابت نشده است که آیا امواج اطراف ما برای بدن بسیار مضر هستند یا خیر. چند ماه پیش ، ساعت هوشمند اپل دارای 4000 برنامه بود ، اما اکنون این تعداد به بیش از 13000 برنامه رسیده است. وسایلی که علاوه بر نشان دادن زمان ، به عنوان جواهرات مد نیز مورد استفاده قرار می گیرند و می توان شخصیت صاحب آنها را حدس زد!


مضرات استفاده از مچ بند هوشمند


رسانه های داخلی و خارجی با انعکاس اخباری درباره خرابی ساعت های هوشمند در تلاشند کاربران زیادی را به خود جلب کنند. ممکن است فکر کنید با Google Glasses در حال تماشای جاده هستید ، اما این یک توهم است و اغلب می تواند به نتایج فاجعه باری منجر شود. چیزی که ما ایرانی ها در آن موفق نیستیم. اگر کاربر از تلفن همراه ، رایانه لوحی یا رایانه شخصی استفاده می کند ، اثر تجمعی بر نگرانی ها می افزاید.همچنین ، قدرت سیگنال Wi-Fi به طور کلی کمتر از تلفن همراه است.


عوارض مچ بند هوشمند برای بدن


در مرحله بعدی نقش تبلت ظاهر می شود زیرا هیچ کس نمی خواهد این محصول را از دست بدهد یا چند بار به تبلت خود مالک نشود.زنان باردار یکی از این گروه ها هستند.


عوارض مچ بند هوشمند


اعتیاد به اینترنت و لوازم جانبی آن یک اختلال روانی است ، بنابراین مراقب باشید!مطالعه دیگر در مجله پزشکی بریتانیا با توجه به تعداد مشترکین تلفن همراه و متوسط تماس ها به این نتیجه رسید که استفاده از این دستگاه خطر ابتلا به تومورهای بدخیم مغزی را افزایش نمی دهد! واضح است که ساعات مکالمه و میزان آلودگی فرد باید اندازه گیری شود و این تحقیق و نتایج آن رد می شود.


مشکلات مچ بند هوشمند ایسوس


مطالعه سال 2010 توسط International Interfunder نشان داد که هیچ ارتباط قوی بین استفاده از تلفن همراه و افزایش خطر تومورهای مغزی وجود ندارد و مرکز بین المللی کنترل و پیشگیری از بیماری در سال 2014 برای اطمینان از اثرات سلامتی تلفن های همراه گفت. در واقع ، در حال حاضر آنها باید با یک تلفن هوشمند جفت شوند تا عملکردی خارج از نمایش زمان داشته باشند. دانشمندان اتحادیه اروپا از سراسر اتحادیه اروپا ، به رهبری دکتر لنارت هاردل ، استاد اپیدمیولوژی سرطان شناسی و سرطان در دانشگاه اوبرتو سوئد ، یک مطالعه جامع انجام داده اند و همه اظهار داشتند که صحبت کردن برای مدت طولانی با تلفن همراه یا تلفن بی سیم خطر.اپل واچ از بلوتوث و وای فای استفاده می کند که هنوز مضر نیستند ، اما سامسونگ GEAR S و دستگاه های فناوری با پردازنده های 3G و 4G برای ساخت مضر هستند.


همه مضرات فناوری های جدید پوشیدنی 


برای دهه ها ، دانشمندان نگران بودند که قرار گرفتن در معرض خطوط برق فشار قوی منجر به سرطان خون شود.برخی از شرکت ها مانند Fitbit دارای فناوری بلوتوث هستند که نسبت به فناوری قدیمی و کلاسیک بلوتوث انرژی کمتری مصرف می کنند و نسبت به تلفن های هوشمند به انرژی کمتری نیاز دارند و گزینه مناسبی برای Wi-Fi در تلفن های همراه است.


معایب ساعت هوشمند سامسونگ


اما اگر می خواهید ساعت هوشمندی که در دست خود دارید از ویژگی های سیم کارت و تثبیت کننده Wi-Fi برخوردار باشد ، به دلیل تأثیر بسیار کم آن می توانید آن را خریداری کنید.بازار پوشیدنی هایی مانند عینک گوگل ، ساعت هوشمند Samsung Galaxy Gear و ساعت اپل شاخه در حال رشد فناوری است. س isال این است که ، این تحقیق چه راه حلی برای طرفداران تبلت اپل که مشتاقانه منتظر انتشار ساعت آن هستند و همچنین علاقه مندان به گوگل و ویندوز برای خرید ساعت های هوشمند ارائه می دهد؟


هرچه میزان تشعشع و توان خروجی دستگاه های هوشمند کمتر باشد ، نیاز به آزمایش های SAR با میزان جذب خاص کمتر است. تصور کنید که به راحتی می توانید مچ دست خود را بچرخانید و صفحه ساعت را روشن کنید.تلفن های همراه و لپ تاپ ها به طور کلی در تست های سرماخوردگی زمان بسیار سختی دارند.


معایب مچ بند سامسونگ


این محصولات می توانند باعث بیماری هایی مانند سرطان ، فشار خون بالا ، ناباروری ، آلزایمر و پارکینسون ، سردرد ، خستگی و افزایش ضربان قلب شوند.


نظرات