انتخاب بهترین طرح آشپزخانه برای خانه شما


آه ، آشپزخانه قلب خانه و مهمترین اتاق های یک خانه را در نظر گرفته بود. این جایی است که شما برای خانواده خود وعده های غذایی درست می کنید ، مکانی برای غذا خوردن و همچنین برای سرگرمی استفاده می شود!

هنگام ساخت خانه جدید ، قطعاً مهم است که در مورد چگونگی استفاده از آشپزخانه خود برای تهیه بهترین چیدمان برای خانواده و سبک زندگی خود فکر کنید. به مکان ، کارایی و فضا فکر کنید!

محل

محل قرارگیری آشپزخانه یکی از مهمترین عواملی است که باید در هنگام طراحی کفپوش برای خانه جدید خود در نظر بگیرید و همه چیز به سبک زندگی شما می رسد!

اگر عاشق سرگرمی هستید ، محل قرارگیری آشپزخانه خود را در مجاورت مجاورت الفسکو و دسترسی آسان به مناطق زندگی در نظر بگیرید. آشپزخانه ها فقط برای پخت و پز استفاده نمی شوند بلکه می توانند قطب فعالیت نیز باشند! لازم به ذکر نیست که نیمکت آشپزخانه مکان مناسبی برای گلدان چرمی است

اگر خانواده بزرگی دارید (و کوههای بی پایان شستشو) ، آشپزخانه را در کنار لباسشویی در نظر بگیرید ، بنابراین می توانید ضمن آماده سازی وعده های غذایی خود ، شستشو را انجام دهید و کارهای خانه را بسیار کارآمد کنید


فضا

هیچ چیزی به اندازه فضای بیش از حد وجود ندارد! با وجود بسیاری از وسایل مورد نیاز در آشپزخانه - از وسایل کوچک ، مواد غذایی ، وسایل آشپزخانه ، کارد و چنگال ، کارد و چنگال… (لیست ادامه می یابد) ، باید به این فکر کنید که همه این موارد را ذخیره کنید! خوشبختانه ، ما نکاتی را برای کمک به شما در برنامه ریزی برای طراحی کامل آشپزخانه خود داریم.

کمد یا کمد زیادی!

اطمینان حاصل کنید که آشپزخانه خود را با فضای کافی برای گنجه طراحی کرده اید که به راحتی می توانید کلیه ظروف ، کارد و چنگال ، قابلمه و قابلمه ، نانوایی ، ظروف و ظروف خود را ذخیره کنید. به ما اعتماد کنید ، تا آنجا که ممکن است ذخیره کنید!

نکته: اگر منطقه بزرگی برای کار کردن ندارید ، از کمترین فضای اتاق با کمد های سربار استفاده کنید!

مواد منفجره یا پیاده روی داخل خانه

آیا هرگز تعجب کرده اید که با آن وسایل مزاحم چه کاری باید انجام دهید؟ می توان این موارد را روی نیمکت خود آزار داد ، بنابراین یک کارد و چنگال را در آشپزخانه جدید خود در نظر بگیرید. فضای کافی برای ذخیره وسایل و تجهیزات خود را که دور از چشم نیست و فضای آشپزخانه تان به نظر می رسد حیله و اسپانسی باشد ، خواهید داشت!

آیا تا کنون به انبار فعلی خود که در حال ترکیدن درزها است نگاه کنید؟ ما آن را می گیریم! این روزها به طور فزاینده ای رایج می شود که یک بغل پیاده روی را در آشپزخانه خود بگنجانید ، بنابراین فضای بی پایان برای ذخیره وسایل منزل خود خواهید داشت! فقط تصور کنید که همه چیز چقدر آسان خواهد بود! * از طریق Pinterest حرکت می کند تا بتواند در سازمان های التحریر سازمان ملل متحد در خانه پیدا کند

فضای کافی برای نیمکت

فراموش نکنید که مطمئن شوید که فضای کافی برای تهیه غذای خود دارید! به یاد داشته باشید که یک اجاق گاز بالا و سینک ظرف فضای مناسبی را به خود اختصاص می دهد ، بنابراین مطمئن شوید که به فضایی که برای تهیه مورد علاقه خود دارید فکر می کنید. هیچ چیز بدتر از آن نیست که غذا را در یک فضای تند خرد کنید ، درست است ؟!



عملکرد

این که آیا شما با اشتیاق به آشپزی و یا عشق به سرگرمی ، وقت اضافی را در آشپزخانه می گذرانید ، چیدمان های مختلف آشپزخانه برای انتخاب سبک زندگی متفاوت وجود دارد.

طرح بندی گالری یا جزیره آشپزخانه همه چیز در مورد زندگی در برنامه باز است! چیدمان آشپزخانه نهایی برای کسانی که عاشق سرگرمی هستند و فضای کاملی را برای برقراری ارتباط با دوستان یا خانواده در هنگام تهیه غذا فراهم می کند. از طرف مثبت ، آن را یکپارچه به مناطق زندگی می کند.

آشپزخانه های U-شکل یک انتخاب فوق العاده محبوب است. با وجود فضای فضای نیمکت ، فضای کافی برای نگهداری فضای آشپزخانه u برای کسانی که دوست دارند آشپزی کنند مناسب است! این طرح همچنین بیشترین استفاده را از فضای کمتری دارد.

آشپزخانه های شکل L بسیار شبیه آشپزخانه به شکل u هستند و فضای و جریان زیادی را فراهم می کنند ، به خصوص اگر بیشتر از یک نفر در آشپزخانه وجود داشته باشد!

نظرات