توضیح این شناسه های سبک شده برای یک REFRESH سریع در اتاق خواب

توضیح این شناسه های سبک شده برای یک REFRESH سریع در اتاق خواب

بنابراین شما وقت خود را صرف ایجاد یک تجملات لوکس از اتاق به اتاق در سرتاسر خانه خود کرده اید ، اما درمورد جایی که واقعاً حساب می شود ، مانند اتاق خواب شما چه خواهد بود؟ مطمئناً ، اغلب اوقات كه مهمانان از آنجا پذیرایی می كنند ، یكی از مناطق دیدنی در هر خانه است. اما ایده های لوكسی در هنگام خواب هر روز می توانند دنیای تفاوت را ایجاد كنند.

از این گذشته ، باید اتاق خواب خود را به عنوان واحه ای خصوصی در نظر بگیرید که پس از یک روز طولانی می توانید استراحت و بهبودی خود را انجام دهید ، اما چگونه ظاهر و احساس مناسب پیدا می کنید؟ برای کمک به شما الهام بخش و به شما در جهت صحیح اشاره کردیم ، ما به دلیل طراحی ایده های تختخوابی که باید برای اتاق خواب خود در نظر بگیرید ، به طراحان داخلی دکور کمک گرفتیم.

ایجاد یک نمایشگاه از موارد مختلف
هنگامی که ایده هایی برای تختخواب آسان به وجود می آید که مطمئناً به بینایی در اتاق خواب شما افزوده می شود ، در مورد ایجاد ترکیبی جذاب از الگوهای لایه لایه فکر کنید که باعث حفظ حرکت چشم نیز خواهد شد.

برای به دست آوردن ظاهر مناسب ، در مورد استفاده از فقط سه تا چهار الگوی مختلف تختخواب فکر کنید که توسط یک درج جامد مانند صفحات تختخواب متصل شده اند که برای داشتن قوام همان رنگ را تحریک می کنند. به این ترتیب شما می توانید بهترین ایده های بستر 2020 را بیاورید بدون اینکه خیلی هماهنگ یا تصادفی خاموش شوید.

برو TONAL
وقتی صحبت از ایده های تختخوابی است که احساس آرامش بخش به آنها می دهد و سبک لطیفی را بدون اینکه ساده و بی پرده و ساده جلوه دهد ، انجام دادن آن با ایده های تختخواب خود می تواند همه تفاوت ها را ایجاد کند.

با چسبیدن به طیف وسیعی از سایه های مختلف یک تکه ، چشم را در حین تزریق اتاق خواب خود با سبکی مناسب و داوری حفظ می کنید. در حقیقت ، با مخلوط کردن تغییرات دقیق یک سایه به جای تکیه به ملحفه های سفید و ملحفه ساده ، اتاق خواب شما از همه لوکس تر به نظر می رسد.

بالش های تزئینی را فراموش نکنید
ایده های زیبا و تختخواب با لایه ای زیبا بدون چند بالش پرتاب جداگانه کامل نیستند تا بتوانید ضمن معرفی رنگ و چاپ در دوزهای کوچک ، تخت خود را تا حد امکان راحت کنید.

به دنبال هماهنگی بالش باشید و در نظر بگیرید که ایده آل همانطور که باید ظاهر را تا حد امکان یکنواخت جلوه دهد. برای الهام بخش ، اتاق خواب بالا را با بالشتک های پرتاب مناسب و زوج خود در نظر بگیرید که واقعاً ایده های تختخواب را به یک حساسیت زبر برای یک ظاهر طراحی شده تبدیل می کند.

FOLD DUVET خود را به سمت FOOT
برای ایده آل کردن تختخواب و رسمیت کمتری درمورد ایده های تختخواب که باعث می شود صبح زود تختخواب خود را آسان تر کنید ، فکر کنید کبوتر یا راحتی خود را در قسمت پای تخت خود مانند بالا ببندید.

انجام این کار به شما امکان می دهد عمق بیشتری به تختخواب خود بیفزایید که به نوبه خود می تواند اتاق خواب شما را بزرگتر از آنچه در واقع است به نظر برساند. همین مورد برای پرتاب پتو و کبوترهایی که روی هم قرار گرفته اند نیز صدق می کند.

ANGLE THROW پتو در سراسر BEDUR شما
وقتی صحبت از ایده های تختخواب روی پرده در سال 2019 می شود ، گاهی اوقات برای نگه داشتن آن گاه هزینه می پردازد. بنابراین به جای یک تخت محکم بسته شده ، یک پتو چاپی مخمل خواب دار را بر روی آن به زاویه پرتاب کنید و تخت خواب شما از همه جذاب تر به نظر برسد.

این همچنین باعث می شود هر روز صبح چند دقیقه از آنجا صرفه جویی کنید ، زیرا ظاهراً همانگونه که می گویند ، "کاملاً ناقص" است.

در مورد قراردادهای قوی فکر کنید
وقتی صحبت از ایده های مدرن برای تختخواب به نظر می رسد ، نگاه امروز بسیار کمتر از یکنواختی مانند گذشته است. بنابراین اگر ترکیبی از چاپ و الگوهای برای شما مناسب نیست ، به دنبال تضادهای جسورانه باشید تا به بهتر بتوانید اتاق خواب خود را تعریف کنید.

این می تواند یک ترکیب ساده سیاه و سفید باشد ، یا شما می توانید از ترکیب هایی که کمی ظریف تر با سایه های پاستیل جفت شده در برابر یکدیگر هستند ، انتخاب کنید.

زبان خود را حفظ کنید
همانطور که قبلاً گفتیم ، بهترین ایده های تختخوابی در سال 2019 خواستار رویکردی بسیار پنهان تر است که سفت تر و راحت تر باشد. برای به دست آوردن ظاهر مناسب ، در مورد آوردن حداقل یک پتو شیک بزرگ و فکر کردن بستر خود با آن ، دوباره ، با زاویه ای فکر کنید.

از این گذشته ، هیچ چیز احساس استراحت راحت در زیر یک پتو بزرگ را نمی دهد که به لمس نرم باشد. و به طور کلی ، اگرچه در هتل 5 ستاره احساس لوکس بی پایان وجود دارد ، در مورد ایجاد یک هتل مانند هتل در اتاق خواب خود چیزی غیرعادی است.

پشت خود را با یک پتو بپوشانید
از آنجا که بیشتر افراد تمایل دارند به سمت ایده های تختخواب سفید تمایل پیدا کنند از آنجا که در اتاق خواب احساس تمیز و راحتی می کنند ، اما تمایل دارند خیلی راحت به نظر برسند و کثیف شوند ، فکر می کنید که هر روز روتختی خود را با پتو بپوشانید تا فکر کنید بدون داشتن برای استرس در مورد ایجاد یک ظرف غذا.

از همه گذشته ، چه کسی می گوید ایده های دکوراسیون تختخواب باید به عملی بپردازد بدون اینکه از نظر زیبایی شناختی خوشایند باشد؟ حتی اگر چندین پتو را انتخاب کنید که بسته به نوع خلق و خو و فصل شما انتخاب شود ، حتی بهتر از آن است که همچنین می توانید وسایلی را پیدا کنید که بسیار ارزان تر از یک کولر جدید و راحت باشد.

برای ادامه کار بروید

مطمئناً ، هنگام طرح ایده های تختخواب ، چاپ ، الگوی و انتخاب رنگ بی پایان است ، با این حال ، از آنجا که مکانی برای استراحت است ، در امتداد خطوط استمرار حرکت کنید تا فضای مناسب و متعادل برای یک شبهای استراحت بخوابید.

با مراجعه به ایده های هماهنگ دکوراسیون تختخواب ، محدود به سه رنگ ، الگوی یا چاپ ، مطمئناً در حالی که به شما کمک می کند تا در پایان یک روز طولانی ، آرامش بهتری داشته باشید ، احساسی را به راحتی در چشم ایجاد می کنید.

با متن بازی کنید
حتی اگر به دنبال ایده های دکوراسیون تختخواب با رنگ جامد هستید ، با معرفی ترکیبات اضافی بافت از طریق پتوهای گره دار ، حاشیه ، بالش های تزئینی ، یا روتختی دوتایی ، ظاهر و لوکس بودن را حفظ کنید.

و از همه مهمتر ، ایده های لوکس برای تختخواب های تزئینی 2019 لازم نیست ثروت اندک داشته باشید زیرا می توانید تقریباً از هر کجای دیگر به راحتی پتوهای بافندگی مقرون به صرفه را تهیه کنید. فقط مطمئن باشید که به راحتی قابل شستشو است و می تواند در برابر ساییدگی روزمره مقاومت کند.

استفاده از یک پوشش قابل اعتماد
وقتی صحبت از ایده های شیک و آسان تختخواب راحت است که متناسب با آن همه کاره است ، به سراغ یک کاور یا روتختی قابل برگشت برگشت پذیر بروید تا بتوانید بدون نیاز به تغییر چیزی کاملاً از آن ، به سرعت ظاهر و اتاق خواب خود را تغییر دهید.

و در حالی که ما به ایده های مناسب برای رختخواب های سال 2020 نگاه می کنیم ، هیچ چیز احساس به دست آوردن دو قیمت برای یک را ضرب نمی کند.

در مورد گلهای شراب فکر کنید
ایده های دکوراسیون تختخواب گل ممکن است دوره 80 ساله لورا اشلی و شکوفه های او را پر از شکوفه کند ، اما وقتی به دنبال چاپ گل های کلاسیک می روید ، تقریباً هرگز نمی توانید اشتباه کنید.

ایده های گل تخت گل 2019 را تصور کنید که به ندرت چاپ می شوند و مواردی هستند که در دو رنگ ساده تحقق می یابند تا مدرن تخت گل را ببخشد که به ظاهر جذاب و یا بسیار پرزرق و برق نخواهد رسید. پس از همه ، شما نمی خواهید احساس خانه مادربزرگتان را برانگیزید ، حالا اینطور است؟

IDEAS BEDDING همه سفید
اگر به دنبال ایده های بی موقع برای رختخواب هستید که هیچگاه از سبک خارج نمی شود ، هیچ چیز ظاهر و احساس تختخواب سفید را تیره نمی کند زیرا ظاهر برای سالهای بعد به طور مستقیم حداقل خواهد بود.

نکته اصلی ایده های تختخواب سفید 2019 این است که به دنبال بهترین کیفیت تعداد نخ ها باشید زیرا باید خیلی بیشتر آنها را بشویید و تختخواب با کیفیت پایین خیلی سریعتر از آنچه فکر می کنید ، محو می شوند و پیر می شوند.

هماهنگی رنگ
همانطور که قبلاً گفتیم ، ایده های دکوراسیون تختخواب همه چیز در یافتن مسابقات مناسب است و اگر در جستجوی ایجاد رنگ الهام بخش به اتاق خواب خود هستید ، در مورد تن های مکمل فکر کنید تا همه چیز با هم کار کنند.

و برای حفظ نگاه به ارزش سرمایه گذاری خود ، به دنبال ایده های رنگارنگ برای رختخواب های 2020 باشید که به خوبی با یکدیگر جفت می شوند زیرا رنگ های رقابتی تبدیل به یک حواس پرتی می شوند و می توانند در دراز مدت به دنبال جنجالی باشند.


در مورد رفتن به شناسه های معتبر محدود فکر کنید

برای ایده آل در مورد ایده های بی موقع برای تختخواب ، نوارها می توانند یک حس بازی و حتی یک احساس دریایی را فوراً برانگیزند. و ایده های راه راه رختخواب راه راه می توانند اتاق خواب شما را بزرگتر از حد واقعی جلوه دهند ، زیرا خطوط دراز و عمق اضافی و اتاق زیادی به آن اضافه می کنند.

و از آنجا که آنها کلاسیک و حتی سنتی هستند ، ایده های راه راه راه راه 2019 بدون جنس هستند ، و آنها را برای زوج ها ، اتاق خواب های کودکان و تقریباً در مورد هر کس دیگری در خانه کامل می کند. فقط مطمئن باشید که به ترکیب رنگهایی که چشم را آسان می کند می پردازید ، بنابراین خیلی زود از آنها خسته نخواهید شد.

نظرات