نکاتی که در لینک بیلدینگ باید دقت کنیم

 کاری خنده دار انجام دهید


چیزهای خنده دار مثل آتش سوزی گسترش می یابد. به جوک های خنده دار درون صنعت خود فکر کنید و از آن با برخی از مطالب طنز قابل پیوند استفاده کنید. حتی صنایع خسته کننده نیز می توانند طنز را در چیزی پیدا کنند - در اینجا هفت مثال برای اثبات آن آورده شده است.


اطلاعیه های مطبوعاتی درباره اخبار جالب شرکت را بنویسید.


با تبدیل استراتژی روابط عمومی خود به استراتژی ورودی ، فرصت هایی را ایجاد می کنید که قبلاً نبوده و مکانی را برای شرکت خود تخصیص می دهید ، و در این راه با مخاطبان هدف خود مشارکت ذهنی معنی داری ایجاد می کنید.


هنگامی که یک بیانیه مطبوعاتی عالی نوشتید ، آن را در وب سایت خود ارسال کنید و سپس انتشارات خود را به یکی از شبکه های خبری بزرگ برسانید تا پوشش بیشتری پیدا کند.


هنگامی که اخبار شما شامل شرکت دیگری است ، یک اعلامیه مطبوعاتی مشترک ارسال کنید.


این می تواند به دسترسی به هزاران سایت مرتبط دیگر کمک کند که ممکن است در یک بیانیه مطبوعاتی درباره شرکت شما فقط به سایت شما پیوند نخورده باشند.


در صورت داشتن اخبار مهم یا محتوای عالی ، برخی از مراکز اطلاع رسانی را انجام دهید.


جلب توجه مطبوعات و چاپ شدن در نشریات صنعت می تواند به شما در ایجاد نام تجاری ، افزایش مهارت قابل مشاهده ، ارتقا cred اعتبار و البته گرفتن بک لینک از منابع معتبر کمک کند.


ابتدا یک صفحه اختصاصی درباره داستان در وب سایت خود ایجاد کنید تا آنها به عنوان منبع به آن لینک دهند. سپس ، با تعداد معدودی از روزنامه نگاران و / یا نشریاتی که می بینید واقعاً ارزش قصه خود را دارند ، تماس بگیرید. مطمئن باشید که شما به درخواست خود متن می دهید ، قوانین آنها را دنبال می کنید ، یک عنوان جذاب برای ایمیل خود می نویسید و مفید هستید ، نه خودستایی.


هشدارهای درخواست مطبوعات را تنظیم کنید و به دنبال فرصت های ارسال قیمت باشید.


هشدارهای درخواست مطبوعات درخواست منابع اطلاعاتی از روزنامه نگاران است. این روزنامه نگاران دائما به دنبال نقل قول هایی از افراد خاص هستند که در مقاله خود نشان دهند و چندین رسانه وجود دارد که از آنها برای ارسال درخواست و یافتن آن نقل قول ها استفاده می کنند.


مقاله های آماده را بنویسید و آنها را مرتب کنید.


اگر نظر جالبی برای به اشتراک گذاشتن دارید و می توانید آن را به صورت واضح و متقاعد کننده در یک مقاله منتشر شده بیان کنید ، می توانید این فرصت را داشته باشید که به افراد زیادی دسترسی پیدا کنید ، برای خود و سازمان خود به رسمیت شناخته شوید و بک لینک های معتبری برای وب سایت خود دریافت کنید. به نظر من موثرترین مقالات منتشر شده تنها یک نکته را بیان می کنند ، صدای شخصی نویسنده را می پذیرند و سپس توصیه های خاصی ارائه می دهند.


شرکای شرکت های صنایع تکمیلی.


این روش متداول برای شرکای کانال شرکتی است که به محتوای عالی یکدیگر پیوند دهند ، زیرا آنها علاقه زیادی به موفقیت یکدیگر دارند.


شما ممکن است با نگاهی به حضور کلی وب در Alexa و SimilarWeb ارزیابی کنید که یک شریک می تواند به چه میزان از وب سایت شما بازدید کند. این سایت ها می توانند به تصور تقریبی از میزان بازدید ، نرخ پرش ، کلمات کلیدی و منابعی که مردم برای یافتن آن سایت استفاده می کنند و همچنین اقدام بعدی که پس از بازدید انجام می دهند ، کمک کنند. این پست وبلاگ را بخوانید تا روش های بیشتری برای جستجوی بهترین مشارکت های تجاری را ببینید.


مقداری بازاریابی مشترک انجام دهید.


شما همچنین می توانید یک گام فراتر رفته و مشارکت هایی در بازاریابی مشترک ایجاد کنید. این به معنای مشارکت با یک شرکت دیگر برای تبلیغ بخشی از محتوا یا محصول و سپس به اشتراک گذاشتن نتایج آن تبلیغات است. هنگامی که از رابطه و دسترسی یک شریک استفاده می کنید ، با کار کمتری پیوندها و هیاهوی بیشتری خواهید داشت.


بازاریابی مشترک موثر نیز نباید پیچیده و گران باشد. به عنوان مثال ، افراد در یک پناهگاه حیوانات نجات به نام Fur Baby Rescue می خواستند از صدها میلیون خواننده BuzzFeed استفاده کنند.


درخواست بررسی کنید


می توانید از کاربران متخصصان یا تحلیل گران محصول و صنعت خود بخواهید که ویژگی های جدیدی را که برای مثال ارائه می دهید بررسی کنند. نه تنها پیوند ورودی دریافت خواهید کرد ، بلکه بازخورد خوبی دریافت خواهید کرد و رابطه خود را با کسانی که از شما خواسته اند نظرات خود را بنویسید تقویت می کنید.


در زندگی واقعی با دیگر مدیران وب سایت دوست شوید.


تقویت ارتباط شما با سایر وب مسترها در صورت ایجاد فرصت های آینده درهای مربوط به درخواست های پیوند ورودی را باز می کند و احتمال اینکه این درخواست ها در گوش شما کر نشود را بیشتر می کند.


شبکه سازی داشتن یک مهارت بی نظیر است. هرچه شبکه شما گسترده تر و بازتر باشد ، می توانید فرصت های بیشتری را باز کنید که حتی نمی دانید وجود آن وجود دارد. در اینجا 10 نکته مفید در مورد شبکه مانند یک حرفه ای برای شروع وجود دارد.


نام های تجاری خود را جستجو و نظارت کنید.


درمورد تبدیل این موارد ذکر شده به پیوندهای ورودی ، با مدیران وب تماس بگیرید ، اما فقط در صورت ضمانت آن - مثلاً وقتی آنها داده های شما را نقل می کنند ، به عنوان مثال. این تاکتیکی به نام "احیای پیوند" است.


با راه اندازی هشدارها با استفاده از ابزارهایی مانند Mention یا BuzzSumo و افزودن کلمات کلیدی مرتبط با مارک یا محصولات خود ، نام های تجاری را نظارت کنید. فقط مطمئن شوید که در وبلاگ شخصی خود موارد ذکر شده را در هشدار ، که می توانید در تنظیمات این ابزار انجام دهید ، حذف می کنید.

نظرات