این سیکو 5 جدید توسط طرفداران طراحی شده است

بهترین چیز در مورد این ساعت: این Seiko بهتر از تقریباً 50،000 طرح دیگر توسط طرفداران است.


پس زمینه: علاقه مندان به تماشا دسته خاصی هستند. وقتی ساعت های جدید بیرون می آیند ، آنها نسبت به جزئیات جزئی دچار دلهره و وسواس می شوند: نسبت لگ ، طراحی عقربه ثانیه ، یک میلی متر منفرد یا اضافه شده به یک قاب.


آنها چیزهای زیادی برای ستایش یا شکایت پیدا می کنند. اما اینطور نیست که آنها بتوانند کار بهتری انجام دهند ، درست است؟


 اواخر سال گذشته ، Seiko به همه چیز فریب گفت و به جمع كنندگان خوش ذوق اجازه داد تا از طریق رقابتی كه آن را Custom Watch Beatmaker می نامند ، چرخ را بدست گیرند.


از طرفداران دعوت شد تا قطعات مختلف Seiko را با یکدیگر ترکیب و مطابقت دهند و سپس طرح های خود را برای رای دادن به طرف بزرگتر ارسال کنند. بین اواخر سال 2020 و اوایل سال جاری ، بیش از 48000 طرح در آن وارد شده است.


یک ساعت کاملاً خود را از جدایی جدا کرد. این سیکو با طلا شماره گیری شده بیش از 50٪ از آرا 16 16،000،000 به علاوه را به خود اختصاص داده است. آیا هشت میلیون جمع کننده می توانند اشتباه کنند؟


طرفداران احساس نوستالژی می کنند: به خودی خود ، مدل Seiko 5 Sports یکی از بهترین معاملات ساعت است.


نسخه های ساعت زیبا و با حرکت مکانیکی به طور مداوم زیر 300 دلار در می آیند. طرح برنده ای که بر این پایه اعمال شده ، عناصر محبوب ساعتهای پرنعمت را با هم ترکیب می کند.


حاشیه دو رنگ قرمز و آبی نوعی علامت گذر از GMT به سبک پپسی است و شماره گیری طلای عمیق برشته مارشمالو یادآور "Pogue" Seiko مورد علاقه فرقه است ، همانطور که هودینکی یادداشت می کند. قیمت این ساعت 295 دلار نیز به نظر می رسد مربوط به دوره دیگری است.

نظرات